Η WalgreensBoots Alliance Inc. δοκιμάζει μια νέα τεχνολογία, που ενσωματώνει κάμερες, αισθητήρες και ψηφιακές οθόνες στις πόρτες των ψυγείων στα καταστήματά της. Πρόκειται για ένα νέο δίκτυο "έξυπνων" οθονών, το οποίο οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να δημιουργήσουν στοχευμένες διαφημίσεις για συγκεκριμένους τύπους αγοραστών.
 
ΠΟΡΤΕΣ - ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Οι πόρτες ψυγείων και καταψυκτών λειτουργούν ως ψηφιακή πλατφόρμα merchandising, που απεικονίζει τα τρόφιμα και τα ποτά στο εσωτερικό τους με το καλύτερο δυνατό φως, αλλά και ως πινακίδα στο κατάστημα, που μπορεί να εξυπηρετεί διαφημίσεις για καταναλωτές, οι οποίοι επισκέπτονται το κατάστημα, με βάση μεταβλητές, όπως η ηλικία, η στάση τους απέναντι στην τεχνολογία, το φύλο τους και ο καιρός.
 
KATAΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΟΙΤΑΖΟΥΝ Ή ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ
Οι κάμερες και οι αισθητήρες μέσα στα ψυγεία, που συνδέονται με την τεχνολογία ανίχνευσης προσώπου μπορούν επίσης να καθορίσουν ποια αντικείμενα αγόρασαν ή κοίταξαν οι αγοραστές, δίνοντας στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να δουν εάν οι προωθήσεις τους στην οθόνη λειτουργούν - και μπορούν να επιτρέψουν σε έναν retailer να ξέρει γρήγορα, εάν ένα προϊόν είναι διαθέσιμο.
 
Η STARTUP
Το σύστημα παρέχεται από την Cooler Screens Inc., που είναι η startup του Arsen Avakian, ιδρυτικού μέλους και διευθύνοντος συμβούλου καθώς και πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Argo Tea Inc. Η ιδέα γεννήθηκε εν μέρει από τις πολλές ώρες αναμονής σε ψυχρούς διαδρόμους, προσπαθώντας να καταλάβουν πώς να προωθήσουν το εμφιαλωμένο ice tea, Argo.
 
 
Πηγή: www.fnbdaily.com  
FnB Daily Τεύχος 701