Μια μεγάλη έρευνα, που έγινε σε ΗΠΑ, Κίνα και άλλες χώρες, έδωσε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα για το τι ακριβώς χρειάζονται οι ασθενείς και κυρίως τι απαιτούν από το φαρμακείο του μέλλοντος. Πάνω σε αυτές τις ανάγκες δομήθηκαν και οι στρατηγικές επιβίωσης που θα πρέπει να υιοθετήσουν τα φαρμακεία προκειμένου να επιβιώσουν.

Ο Phil Francis, GSK CH Commercial Excellence Director, Pharmacy Capability, Europe & Americas, μιλώντας σε πρόσφατο συνέδριο του ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ., αναφέρθηκε σε αυτές τις στρατηγικές:
 
• Ευκολία αγορών
• Iκανότητες του φαρμακοποιού
• Το φαρμακείο ως πρώτη στάση
• Αυτοπαρακολούθηση
• Προγράμματα ανταμοιβών
• Εκστρατείες ενημέρωσης
 
Πολλά φαρμακεία επενδύουν πλέον στη δημιουργία χώρων εντός του φαρμακείου, όπου θα υπάρχει η απαραίτητη ιδιωτικότητα και πιθανόν κάποια ένδειξη ή πινακίδα που θα λέει: «Ελάτε εδώ για συμβουλευτικές υπηρεσίες». Επίσης, τηλεϊατρική εφαρμόζεται και εντός των φαρμακείων. Τα Walgreens στις ΗΠΑ συνεργάστηκαν με τον πάροχο υπηρεσιών υγείας Presbyterian και τοποθέτησαν κιόσκια τηλεϊατρικής εντός των φαρμακείων της φαρμακευτικής αλυσίδας Duane Reade. Όταν λοιπόν κάποιος θέλει να επισκεφθεί παθολόγο, μπορεί να κλείσει ραντεβού μέσα στο φαρμακείο. Πηγαίνει στο φαρμακείο, σε αυτό το πολύ ωραίο περιβάλλον, για να κάνει βιντεοκλήση με το γιατρό. Όταν βγει από το κιόσκι, μπορεί να συζητήσει απευθείας με τον φαρμακοποιό, να εκτελέσει τη συνταγή του και να φύγει με τα φάρμακά του.
 
Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/2FPmSxa
 
Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος #171