Οι εκτεταμμένες απαγορεύσεις στη χρήση πλαστικού και η αυξημένη αναφορά των media και των αρμόδιων αρχών στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, οδήγησαν την

παγκόσμια βιομηχανία F&B στην αναθεώρηση των στόχων βιωσιμότητας των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα στην αλλαγή πλάνου για τις συσκευασίες.

Σύμφωνα με έρευνα, που εκπόνησε η Innova Market Insights, την τελευταία τετραετία καταγράφηκε ισχυρή ετήσια ανάπτυξη στα λανσαρίσματα τροφίμων και ποτών με περιβαλλοντικό αποτύπωμα σχετικό με τη συσκευασία, με την κούρσα να οδηγεί η βιομηχανία της Λατινικής Αμερικής.

Στη δυναμική αυτών των κατηγοριών συνέβαλε και η χρήση χάρτινης συσκευασίας, ενώ σε επίπεδο διετίας αυξήθηκε θεαματικά η κυκλοφορία προϊόντων με επανασφραγιζόμενη συσκευασία.

 

ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 2019

Η έρευνα εκτιμά ως κορυφαίες τάσεις στη συσκευασία, στις οποίες θα στραφούν οι βιομηχανίες τροφίμων και ποτών φέτος, τις εξής:

• Ανακυκλώσιμο από το σχεδιασμό: Σαφέστερη επισήμανση, τυποποιημένη συσκευασία

• Έτοιμο προς χρήση για e-commerce

• Φιλικό προς το περιβάλλον

• Βολική και καινοτόμα συσκευασία

• Φουτουριστικά στοιχεία και επένδυση στην τεχνολογία: Χρήση τεχνολογιών blockchain και κώδικες QR

• Μικρότερες και λιγότερο ογκώδεις συσκευασίες

• Βιοδιασπώμενο πλαστικό, από φυτικά έλαια και απόβλητα από τον αγροδιατροφικό τομέα

• Προσωποποιημένες συσκευασίες 

 

FnB Daily Τεύχος 783

Πηγή: www.fnbdaily.com