Πώς επηρεάστηκε η γεωγραφική ζώνη της Β. Θεσσαλονίκης

Αυξημένες ήταν οι πωλήσεις ρυζιού τόσο σε όγκο όσο και σε αξία στη διάρκεια του 2019, όπως προκύπτει από στοιχεία της IRI. Ειδικότερα, προκύπτει άνοδος της τάξεως του 3,9% για την αξία και για τον όγκο των πωλήσεων κατά 0,9%. Μικρή πτώση σημειώνουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας κατά 0,4% σε αξία πωλήσεων και σε όρους όγκου κατά 0,5%.
 
Επιπλέον, όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία οι βιομηχανίες παραγωγής ρυζιού, αποκομίζουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους από τις σάλες των 1.000-2.500 τ.μ. καθώς εκεί πωλείται ταυτόχρονα και ο μεγαλύτερος όγκος κωδικών ρυζιού σε σχέση με τις μικρότερες ή μεγαλύτερες αίθουσες σούπερ μάρκετ.
 
Η πορεία της Κρήτης
 
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το εύρημα ότι η Κρήτη, είχε το μεγαλύτερο ποσοστό ανόδου σε όγκο πωλήσεων έως και τις 29/12/2019, ενώ και σε αξία το συγκεκριμένο γεγονός αποτυπώθηκε με την μεγαλύτερη θετική ποσοστιαία μεταβολή σε σχέση με τις υπόλοιπες γεωγραφικές ζώνες της μέτρησης, με 7,6%.
 
Ανοδικά όλες οι σάλες σούπερ μάρκετ σε αξία πωλήσεων ρυζιού
 
Σε όρους αξίας, όλες οι κατηγορίες σούπερ μάρκετ, από πλευράς επιφάνειας σε τετραγωνικά μέτρα, εμφανίζουν άνοδο πωλήσεων, από τα μικρότερα καταστήματα 0-400 τ.μ. έως και τα μεγαλύτερα καταστήματα 2.500 τ.μ. και άνω.
 
Σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις ανά περιοχή, την μεγαλύτερο άνοδο σε αξία πωλήσεων εμφανίζει η Kρήτη – όπως προαναφέραμε, ενώ η μόνη περιοχή της μέτρησης, η οποία κινήθηκε πτωτικά είναι η Β. Θεσσαλονίκη με -2,9%.  Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι γεωγραφικές ζώνες όπως η Κ. Θεσσαλονίκη αλλά και η Θεσσαλονίκη συνολικά κινήθηκαν πτωτικά σε όγκο, σε όρους αξίας παρουσίασαν άνοδο, ενώ η Β. Θεσσαλονίκη, η οποία είχε και τη μεγαλύτερη πτώση όγκου πωλήσεων ήταν τελικά αυτή - η μόνη για την ακρίβεια - που επηρεάστηκε αρνητικά σε αξία.
 
 
Διαβάστε περισσότερα: FOODReporter Τεύχος 220
Πηγή: www.boussias.com