Για δεύτερη συνεχή χρονιά, οι FMI και Nielsen επικαιροποιούν τις προβλέψεις τους για πωλήσεις στο διαδίκτυο, καθώς οι καταναλωτικές συνήθειες μεταβάλλονται ανάλογα με τα προϊόντα που προσφέρουν οι λιανέμποροι.

Η αύξηση των online πωλήσεων αποδίδεται σε διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων είναι η αύξηση των μελών της Amazon Prime και η αυτόματη επαναπρομήθευση, η αύξηση της παράδοσης εντός δύο ωρών στα σπίτια, η μεγαλύτερη υιοθέτηση των πωλήσεων με κλικ και παραλαβή από τους λιανοπωλητές, οι καταναλωτές αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο αγοράζουν ορισμένα στοιχεία από το κατάστημα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Παρά το γεγονός ότι πολλοί λιανέμποροι συνήθως στοχεύουν σε Gen Z καταναλωτές, υπάρχει η γενική διαπίστωση ότι η πλειονότητα των online αγοραστών είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία.

Οι γενικές συνήθειες καταναλωτών των Gen X και Baby Boomer μπορούν να οφείλονται στην έλλειψη εκσυγχρονισμού με την τεχνολογία ή ότι χρειάζονται χρόνο για να εξοικειωθούν με τις ηλεκτρονικές αγορές. Πρόσφατα μειώθηκαν οι επιπλέον χρεώσεις για την παράδοση των παραγγελιών και χρήσης αντίστοιχων υπηρεσιών, οι καταναλωτές αυτών των δημογραφικών κατηγοριών δείχνουν να έχουν αυξήσει τις αγορές τους στο διαδίκτυο.

Γεγονός που υποστηρίζει τα ευρήματα του FMI για το 2019 που έδειξαν ότι η χρήση/απήχηση των online λιανέμπορων στους καταναλωτές της Gen X αυξήθηκε από 29% το 2018 σε 40% το 2019. Οι Gen Z καταναλωτές, από την άλλη πλευρά, εξακολουθούν να προτιμούν και να απολαμβάνουν αγορές στο κατάστημα. Θέλουν να είναι σε θέση να επιλέξουν τα δικά τους προϊόντα και να ανακαλύψουν νέα προϊόντα. Τους αρέσει η εμπειρία στο κατάστημα, γι ‘αυτό οι έμποροι λιανικής συνεχίζουν να βελτιώνουν την εμπειρία στο κατάστημα από χαρακτηριστικά όπως kombucha μπαρ, κήπους μπύρας, δικαστήρια τροφίμων, παιχνίδια, μαθήματα και ψηφιακές δυνατότητες.

Παρόλο που οι προβλέψεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνονται διαπιστώθηκε πως μόνο το 4% των λιανέμπορων θεωρούν ότι είναι πολύ εξελιγμένοι στο Online Shopping, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει πολύ περιθώριο για ανάπτυξη.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος 944
Πηγή: www.fnbdaily.com