Η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε σε μαζική αγορά προϊόντων supermarket διεθνώς, τάση που υπήρξε και στη χώρα μας. Μία ακόμη τάση που αναδείχθηκε το 2020, ήταν η αύξηση των παραγγελιών για online delivery του καταναλωτικού καλαθιού, αύξηση που ξεπέρασε το 200% το προηγούμενο έτος, συγκριτικά με το 2019, σύμφωνα με το Euromonitor. Κάτι που οδήγησε σε ευρύτερες συνέργειες, όπως η συνεργασία της Σκλαβενίτης με την Efood και το λανσάρισμα e-shop και υπηρεσιών delivery μεγάλων αλυσίδων, όπως:

  • Σκλαβενίτης
  • ΑΒ Βασιλόπουλος

Χτίσιμο αποθέματος

Τo 2020, σύμφωνα με την Euromonitor, χαρακτηρίστηκε από αύξηση των πωλήσεων των supermarkets στη χώρα μας, ενώ οι καταναλωτές προχώρησαν μαζικά σε αγορές, προκειμένου να έχουν απόθεμα τροφίμων μακράς διάρκειας. Ακόμη μεγαλύτερη αύξηση κατέγραψαν οι ηλεκτρονικές πωλήσεις. 

Τι προβλέπει για φέτος

 Για φέτος, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, αναμένεται πτώση των πωλήσεων των supermarkets, καθώς η πανδημία θα υποχωρεί σταδιακά, το εισόδημα των καταναλωτών θα μειώνεται απόρροια των οικονομικών συνεπειών της πανδημίας και ο φόβος των καταναλωτών θα υποχωρεί. Αντίστοιχα, θα υπάρξει και μείωση των ηλεκτρονικών παραγγελιών, συγκριτικά πάντα με το 2020, ενώ το συγκεκριμένο κανάλι πώλησης θα αναπτύσσεται την επόμενη τριετία.     

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1193

Πηγή: www.fnbdaily.com