Το ηλεκτρονικό εμπόριο live streaming στην Κίνα αποτελεί πλέον μια τεράστια βιομηχανία. Η Coresight εκτιμά ότι το live commerce στην Κίνα θα φτάσει τα 305 δις δολάρια φέτος και η ερευνητική εταιρεία iResearch προβλέπει ότι θα αντιπροσωπεύει το 15% των συνολικών πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, σε σχέση με το εκτιμώμενο 10% για το 2020.

Ταυτόχρονα, η βιομηχανία εξελίσσεται ενώ συγχρόνως αυξάνεται η χρήση του gamification και ενισχύονται οι live εμπειρίες. Οι πλατφόρμες κάνουν πλέον χρήση κάποιων βέλτιστων πρακτικών που σχετίζονται με το gaming, τα κοινωνικά μέσα, την ψυχαγωγία και τις εφαρμόζουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο ζωντανής ροής για να αυξήσουν την εμπλοκή των χρηστών, να κάνουν την εμπειρία των αγορών πιο διασκεδαστική και, φυσικά, να ενισχύσουν περισσότερο τις πωλήσεις.    

 

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: Smart Press / E-Commerce News