Διαφοροποιημένες τάσεις δείχνουν έρευνες σχετικά με το κατά πόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή άλλες διαδικτυακές πηγές θα επηρεάζουν στο μέλλον τις προτιμήσεις των καταναλωτών αλκοόλ.

Σύμφωνα με ανάλυση του IWSR, καθώς η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκτινάχθηκε κατά τη διάρκεια των lockdowns που εφαρμόστηκαν σε όλο τον κόσμο, το TikTok απογειώθηκε σε αγορές, όπως η Βραζιλία, η Ιαπωνία και η Ισπανία, ενώ συνεχίζει να αναπτύσσεται στην εγχώρια αγορά της, την Κίνα, και έχει αρχίσει να προσελκύει περισσότερους mainstream καταναλωτές αλκοόλ νόμιμης ηλικίας κατανάλωσης (LDA).

ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΠΗΓΕΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ

Ωστόσο ενώ ολοένα και αυξανόμενοι αριθμοί LDA καταναλωτών αλκοολούχων ποτών προσελκύονται από το TikTok και άλλες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, πολλοί εξακολουθούν να βασίζονται στους φίλους και την οικογένειά τους –και όχι σε influencers ή TikTokers– ως αξιόπιστες πηγές πληροφοριών και συστάσεων.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1326
Πηγή: www.fnbdaily.com