Ανάπτυξη 27% σε αξία καταγράφουν οι αγορές στο κανάλι του Online Φαρμακείου στην Ελλάδα, το γ' τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, με βάση το report της Convert Group. Συγκεκριμένα, στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής:

  •  +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες
  •  +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη
  •  +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας
  •  +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία.

Υπενθυμίζεται ότι, στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗ ΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.

 

Διαβάστε περισσότερα: BnB Daily Τεύχος #840
Πηγή: www.bnbdaily.com