Στο επίπεδο-ρεκόρ των €14 δισ. εκτιμάται η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (σε προϊόντα και υπηρεσίες) για το 2021, σύμφωνα με την 5η εξαμηνιαία έρευνα καταγραφής των online καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).

Επιπλέον, τουλάχιστον 15.000 ελληνικές επιχειρήσεις διαθέτουν πλέον, οργανωμένο κανάλι ψηφιακών πωλήσεων και αρκετά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν σημαντικές online ετήσιες πωλήσεις άνω των €10 εκατ. Σύμφωνα με την έρευνα, η ωριμότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου καταγράφεται από το γεγονός της διατήρησης της αύξησης των online αγορών και σε περιόδους που λειτούργησαν κανονικά τα φυσικά καταστήματα.

Διαβάστε περισσότερα: BnB Daily Τεύχος #872
Πηγή: www.bnbdaily.com