Ανοδικά κινούνται οι πωλήσεις της φέτα ΠΟΠ στη χώρα μας, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της IRI για την πορεία της κατηγορίας στον τομέα των supermarkets για το εντεκάμηνο του 2021 και έχει στη διάθεσή του το FnB Daily.

Δυνατό χαρτί η φέτα

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών, η φέτα παραμένει για την ελληνική αγορά το δυνατό χαρτί, καθώς κατέχει το 1/4 των πωλήσεων των τυριών που γίνονται στα ελληνικά supermarkets. Οι πωλήσεις, το 2020, σημείωσαν ανάπτυξη 6% και η άνοδος προήλθε κυρίως από τα σταθερού barcode προϊόντα, τα οποία αναπτύχθηκαν με 21% λόγω της αλλαγής του τρόπου που ψώνιζαν οι καταναλωτές, συνέπεια της πανδημίας. Μέσα στο 2021, η εικόνα άλλαξε και η φέτα κινήθηκε πτωτικά σε αξία (-4%) με τις πωλήσεις επί ζυγίω να πέφτουν κατά 5,5%, ενώ οι πωλήσεις της συσκευασμένης φέτας διατήρησαν τον ανοδικό τους ρυθμό (+1,5%), χωρίς όμως να μπορούν να αντικαταστήσουν τις χαμένες πωλήσεις από τον πάγκο κοπής.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1372
Πηγή: www.fnbdaily.com