"Η αύξηση του πληθωρισμού φαίνεται πως αρχίζει να επηρεάζει τον κλάδο των ταχέως διακινούμενων καταναλωτικών αγαθών (FMCGs). Και αυτό γιατί το διαθέσιμο εισόδημα των καταναλωτών μειώνεται και επομένως, κάνουν λιγότερες αγορές. Έτσι λοιπόν, το δεύτερο εξάμηνο αναμένεται πτώση των πωλήσεων 1,8% στον κλάδο των FMCGs, όπως και στο σύνολο του έτους", δηλώνει στο FnB Daily ο Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής του ΙΕΛΚΑ.

Τί δείχνει η έρευνα

Ειδικότερα, η έρευνα του ΙΕΛΚΑ δείχνει μείωση των πωλήσεων το δεύτερο εξάμηνο του 2022 (-1,8%) σε σχέση με το αντίστοιχο του 2021, αλλά και συνολικά το 2022 (-1,8%). Αυτό αναμένουν τα στελέχη λιανεμπορίου και βιομηχανίας FMCG, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας.

 

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1457
Πηγή: www.fnbdaily.com