Την αναγκαιότητα τα ελληνικά brands να αποκτήσουν διαφορετική, περισσότερο συναισθηματική προσέγγιση, προκειμένου να εξασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών τους, αναδεικνύει η έρευνα, Sitecore Brand Authenticity 2022, που πραγματοποίησε η Sitecore σχετικά με την συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα και στην οποία συμμετείχαν 1.070 καταναλωτές από την Ελλάδα. Μόνο το 30% των Ελλήνων αγοραστών έχει επιστρέψει σε ένα brand που είχε ορκιστεί να μην ψωνίσει ποτέ ξανά, με το κόστος, την εξυπηρέτηση πελατών και την ευκολία να παίζουν σημαντικό ρόλο στις αποφάσεις του.

Σημαντική η ενσυναίσθηση

Συνολικά, οι Έλληνες καταναλωτές επιθυμούν τα brands να θυμούνται τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους, με το 71% να απαιτεί από ένα brand να δείχνει ενσυναίσθηση και κατανόηση, για να χτίσει ισχυρότερη σχέση. Έξι στους δέκα θέλουν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο.

Διαβάστε περισσότερα: BnB Daily Τεύχος #970
Πηγή: www.bnbdaily.com