Αύξηση πωλήσεων κατά 2,8% καταγράφει η αγορά FMCG στο YTD, με τα προϊόντα ραφιού αλλά και τα επι ζυγίω προϊόντα, να καθοδηγούν την ανάπτυξη της αγοράς, όπως αναφέρουν στοιχεία της της IRI για το επτάμηνο του 2022. Μιλώντας στο FnB Daily ο Senior Consultant - Sales CGD της IRI Βαγγέλης Φώσκολος, υπογραμμίζει ότι η αγορά των FMCG "Δεν θα είχε μια τέτοια χρονιά χωρίς πληθωριστικές πιέσεις, βλέποντας ότι και η αγορά μετά τον Μάϊο αναπτύσσεται σημαντικά".

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις σε αξία κλείνουν στα €4.794 εκατ. στο επτάμηνο ενώ η συμβολή του εκάστοτε τομέα στις πωλήσεις είναι 24% για τα επι ζυγίω και 76% για τα προϊόντα ραφιού.

Αυξήσεις στις τιμές

Συμπληρώνει επίσης ότι οι μεγάλες αυξήσεις που παρατηρούνται σημαίνει ότι προς το παρόν οι καταναλωτές "πληρώνουν τις ανατιμήσεις". Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι οι καταναλωτές πληρώνουν τα προϊόντα και διατηρούν το επίπεδο σε ένα συγκεκριμένο όγκο, παρά τις πιέσεις στο διαθέσιμο εισόδημα.

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1509
Πηγή: www.fnbdaily.com