Πρόσβαση στα συναλλακτικά δεδομένα των ηλεκτρονικών καταστημάτων τους αποφάσισαν  να δώσουν στους προμηθευτές τους οι ΑΒ Βασιλόπουλος και My market, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλία ενίσχυσης της εμπιστοσύνης μέσω μεγαλύτερης διαφάνειας, με στόχο τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές και τον κλάδο. Την τεχνολογική υποδομή, επεξεργασία, οπτικοποίηση και εμπορική διάθεση των δεδομένων έχει αναλάβει η Convert Group.

Συγκεκριμένα οι προμηθευτές θα έχουν πλέον πρόσβαση  στις παρακάτω πληροφορίες:

  • Πωλήσεις: τεμαχιακά, αξιακά, μερίδια αγοράς
  • Μετρικές Ηλεκτρονικού Εμπορίου: όπως Δείκτης Μετατροπής Ενδιαφέροντος (pageview) σε Αγορά (add-to-basket).
  • Μετρικές Ηλεκτρονικού Καλαθιού: δηλαδή ποιοι κωδικοί προϊόντων μπαίνουν συνήθως στα ίδια ηλεκτρονικά καλάθια ή -πιο σημαντικά- ποια ηλεκτρονικά καλάθια χάνονται.
  • Στατιστικά Ημέρας /  Ώρας: δηλαδή ποιες μέρες και ώρες επακριβώς αγοράζουν οι καταναλωτές online ανά κατηγορία και κωδικό.

 

Διαβάστε περισσότερα: NetFax Τεύχος #4932
Πηγή: www.boussias.com