Το Euromonitor δημοσίευσε την έκθεσή του με τις 10 κορυφαίες παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις για το 2023. Καθοριστικός ο ρόλος της ψηφιοποίησης, οι απαιτήσεις για γυναικεία ισότητα και η Gen Z.

Η Generation Z -πρόκειται για όσους γεννήθηκαν από τα μέσα έως τα τέλη της δεκαετίας του ’90- είναι η πρώτη γενιά που μεγάλωσε με πρόσβαση στο διαδίκτυο και στη φορητή ψηφιακή τεχνολογία από νεαρή ηλικία. Με απλά λόγια, η τεχνολογία τρέχει στο DNA της.

Όμως το ενδιαφέρον είναι πώς σκέφτεται και πώς δρα αυτή η γενιά. Σύμφωνα με έρευνα του Euromonitor, το 24% αυτής της γενιάς που βρίσκεται στο κατώφλι της οικονομικής ανεξαρτησίας και αντιπροσωπεύει σχεδόν το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού είναι διατεθειμένη να μποϊκοτάρει brands που δεν συμμερίζονται τις κοινωνικές ή πολιτικές πεποιθήσεις της, ενώ ποσοστό 30% επιλέγει brands με βάση τις κοινωνικές και πολιτικές πεποιθήσεις της. 

Αυτή είναι μια από τις 10 βασικές τάσεις που περιγράφει η Euromonitor στην έκθεσή της για τις παγκόσμιες τάσεις των καταναλωτών για το 2023. Ποιες όμως είναι οι άλλες 9 και πώς η Euromonitor εκτιμά ότι θα επηρεάσουν την κατανάλωση τη φετινή χρονιά;

 

 Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Πηγή: EURO2day