Με ανάπτυξη 15% έκλεισε το α’ εξάμηνο για τα online super markets με τον τζίρο να διαμορφώνεται στα €153 εκατ., χωρίς όμως να περιλαμβάνονται Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες, όπως Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Αυτά προκύπτουν στο report της Convert Group, όπου καταγράφεται, επίσης, αξιοσημείωτη αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Σε σύγκριση με το α’ εξάμηνο του 2022, διψήφια ήταν η αύξηση του τζίρου για τις κατηγορίες:
• προϊόντα για κατοικίδια: 32%
• χαρτικά και είδη καθαρισμού: 21%
• ποτά και αναψυκτικά: 13%

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1714
Πηγή: www.fnbdaily.com