Η Nestlé είναι η πιο πολύτιμη μάρκα τροφίμων στον κόσμο, με αύξηση της αξίας της κατά 8% στα $22,4 δισ., σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας συμβούλων αποτίμησης εμπορικών σημάτων, Brand Finance. Η κατάταξη Brand Finance Food 100 2023, η οποία αποκαλύπτει τις πιο πολύτιμες μάρκες τροφίμων σε όλους τους τομείς και τις χώρες, σημειώνει ότι οι επιδόσεις της ελβετικής μάρκας οφείλονται στην "ικανότητά της να ανταποκρίνεται στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, να προηγείται των τάσεων και να λανσάρει αποτελεσματικά νέα προϊόντα". 

Στη δεύτερη θέση, η κινεζική μάρκα γαλακτοκομικών Yili είδε την αξία της να αυξάνεται κατά 17% στα $12,4 δισ., ενώ η μάρκα σνακ Lay's κατατάσσεται στην τρίτη θέση, βλέποντας την αξία της να ανεβαίνει κατά 29% στα $11,1 δισ.

ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΔΑ

Η υπόλοιπη πρώτη δεκάδα περιλαμβάνει την Danone (αξία μάρκας αυξημένη κατά 13,8%, στα $8,9 δισ.), την Tyson (-20,5% στα $8,7 δισ.), την Kellogg's (+4,3% στα $7,3 δισ.), την Quaker (-0,6% στα $7,1 δισ.), την Haitan (+7,8% στα $6,2 δισ.), την Mengniu (+10,1% στα $6,1 δισ.) και την Wrigley (+11,1% στα $5,6 δισ.)

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1720
Πηγή: www.fnbdaily.com