Η REGATE A.E. παρουσιάζει την καινούρια έκδοση του BizeGate Field Service, το οποίο απευθύνεται σε κάθε επιχείρηση που επιθυμεί να εξοπλίσει τους τεχνικούς της με τα κατάλληλα μέσα για την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης στο χώρο του πελάτη (service-on-site). Ειδικότερα, η Regate αναμόρφωσε πλήρως το εν λόγω σύστημα, ώστε να καλύπτει πλέον εξ ολοκλήρου ακόμη και τις πιο σύνθετες απαιτήσεις παροχής υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης. Έτσι, το BizeGate Field Service αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη λύση της αγοράς που μπορεί να εγκατασταθεί πολύ εύκολα σε οποιαδήποτε επιχείρηση αποφασίσει να μηχανοργανώσει τους τεχνικούς της, είτε πρόκειται για απλή παροχή υπηρεσιών (π.χ. συντήρηση εξοπλισμού, καταγραφές μετρητών, σύνδεση-αποσύνδεση από δίκτυο, κ.τ.λ.), είτε πρόκειται για πιο εξειδικευμένη τεχνική υποστήριξη, που περιλαμβάνει και την εγκατάσταση ανταλλακτικών και αναλωσίμων (με φορητή τιμολόγηση).

 

Πιο συγκεκριμένα, κάθε τεχνικός εξοπλίζεται με μια φορητή συσκευή (και προαιρετικά, με έναν φορητό θερμικό ή κρουστικό εκτυπωτή), ώστε να έχει άμεση πρόσβαση στην ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη, στα συμβόλαια συντήρησης, στον εξοπλισμό υπό εγγύηση, στο ιστορικό επισκευών, κ.τ.λ. Επίσης, έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης του Δελτίου Επίσκεψης ή Τεχνικής Υποστήριξης, των παραστατικών για την τοποθέτηση ανταλλακτικών (Δελτίο Αποστολής), την τιμολόγηση των υπηρεσιών ή την παραλαβή hardware προς επιστροφή (Δελτίο Ποσοτικής Παραλαβής). Επιπλέον, το BizeGate επιτρέπει στο χρήστη την καταγραφή του χρόνου παραμονής στον πελάτη (ώρα έναρξης και λήξης) και προσφέρει τη δυνατότητα on-line πρόσβασης σε τεχνικά εγχειρίδια και σε Knowledge base. Τέλος, μέσα από το BizeGate, επιτρέπεται η πλήρης διαχείριση της αποθήκης του κάθε οχήματος των τεχνικών, με τα ανάλογα Συγκεντρωτικά Δελτία Αποστολής, καθώς και η on-line παρακολούθηση του στόλου των τεχνικών, με τη χρήση GPS και εξοδολογίου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες, όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170, καθώς και στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..