Η ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD είναι Επιχείρηση Διανομών που εδρεύει στη Λευκωσία και εμπορεύεται είδη καπνιστού, πούρων, καπνού, μικρών εργαλείων DIY κι εξαρτημάτων, μαχαιριών όλων των ειδών, ηλεκτρικών συσκευών, ειδών προσωπικής φροντίδας, λαμπών φωτός, μπαταριών κ.ά. Απασχολεί συνολικά 20 πωλητές οι οποίοι δραστηριοποιούνται κυρίως στην Κύπρο.

Μετά από αρκετά στάδια αξιολόγησης των σημαντικότερων λύσεων σε Ελλάδα και Κύπρο, η ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ LTD επέλεξε την ολοκληρωμένη λύση αυτοματοποίησης πωλήσεων BizeGate από τη Regate A.E. Μερικές από τις δυνατότητες που περιλαμβάνονται στην προσφερόμενη λύση είναι οι εξής: φορητή παραγγελιοληψία πωλητών, υποστήριξη barcodes, υποστήριξη καταγραφής στίγματος μέσω GPS, προβολή ολοκληρωμένης συναλλακτικής εικόνας πελάτη, διαχείριση τιμοκαταλόγων, καθώς και επιθεώρηση πωλήσεων μέσα από το module BizeGate Supervisors. Τέλος, με το υποσύστημα BizeGate 4C (B2B & B2C), θα αναπτυχθεί ένα ηλεκτρονικό κανάλι επικοινωνίας και συναλλαγών με τους μεταπωλητές (π.χ. χονδρέμποροι, super-markets κ.τ.λ.) και τους πελάτες της εταιρείας, με on-line επικοινωνία με το ERP (SAP) της εταιρείας.

Η προσφερόμενη λύση θα εγκατασταθεί σε υφιστάμενο φορητό εξοπλισμό της εταιρείας  που αφορά σε βιομηχανικού τύπου PDAs με λειτουργικό Windows Mobile. Ωστόσο, αναμένεται στο εγγύς μέλλον να ανανεώσουν τον εξοπλισμό των πωλητών τους με οικονομικότερες και πιο σύγχρονες φορητές συσκευές τύπου Android.

Τα οφέλη που θα έχει η εταιρία με την υιοθέτηση του BizeGate είναι σημαντικά. Η παραγωγικότητα των εν κινήσει στελεχών αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά, τόσο επειδή θα μπορούν πλέον να έχουν στα χέρια τους όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να διαχειριστούν αποτελεσματικά το πελατολόγιό τους, χωρίς να απασχολούν επιπλέον πόρους της εταιρείας (π.χ. γραμματεία πωλήσεων, λογιστήριο κ.τ.λ.), όσο και επειδή θα μπορούν να είναι σε on-line επικοινωνία με τη βάση δεδομένων του ERP τους, μέσω μιας απλής και οικονομικής διαδικασίας εξ αποστάσεως συγχρονισμού που θα κρατάει ελάχιστα μόνο δευτερόλεπτα! Επιπλέον, δεδομένου ότι η υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών αποτελεί αξία αλλά και παράγοντα επιτυχίας της εταιρείας, θα μπορέσουν να βελτιστοποιήσουν τους χρόνους αποστολής των παραγγελιών με ταυτόχρονο εκμηδενισμό των λαθών.

Για περισσότερες πληροφορίες όπως demo του συστήματος, τιμολογιακή πολιτική και φωτογραφικό υλικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το Γραφείο Τύπου της REGATE στο τηλέφωνο 210-25.83.170 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. Για πληροφορίες μέσω internet για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Regate επισκεφθείτε τη διεύθυνση: http://www.regate.gr