ΘΕΤΙΚΑ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ FMCGs
Σε ό,τι αφορά τις τρεις βασικές κατηγορίες των FMCGs, που περιλαμβάνουν τα προϊόντα οικιακής φροντίδας, τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής και τα τρόφιμα, κινήθηκαν ανοδικά σύμφωνα με τα στοιχεία YTD σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2017 (πίνακας 2, βλέπε πηγή άρθρου).
Σε ό,τι αφορά τις τρεις βασικές κατηγορίες των FMCGs, που περιλαμβάνουν τα προϊόντα οικιακής φροντίδας, τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής και τα τρόφιμα, κινήθηκαν ανοδικά σύμφωνα με τα στοιχεία YTD σε σχέση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2017 (πίνακας 2, βλέπε πηγή άρθρου).
KAΘΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ MΑΓΕΙΡΙΚΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ
Ταυτόχρονα, ενώ όλες οι επιμέρους κατηγορίες εμφανίζουν θετική πορεία στο εννιάμηνο, τα μαγειρικά συμπληρώματα (σάλτσες, μπαχαρικά) κινούνται αρνητικά, καταγράφοντας πτώση της τάξεως του 4,1%. Μάλιστα, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η εικόνα τους, κατά το αντίστοιχο διάστημα του 2017, ήταν θετική, κινούμενη οριακά στο +0,5% (πίνακες 3 & 4, βλέπε πηγή άρθρου).
Ταυτόχρονα, ενώ όλες οι επιμέρους κατηγορίες εμφανίζουν θετική πορεία στο εννιάμηνο, τα μαγειρικά συμπληρώματα (σάλτσες, μπαχαρικά) κινούνται αρνητικά, καταγράφοντας πτώση της τάξεως του 4,1%. Μάλιστα, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η εικόνα τους, κατά το αντίστοιχο διάστημα του 2017, ήταν θετική, κινούμενη οριακά στο +0,5% (πίνακες 3 & 4, βλέπε πηγή άρθρου).
ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ PL
Σε ό,τι αφορά τα private label προϊόντα, κινούνται περαιτέρω πτωτικά, καταγράφοντας μείωση μεριδίου 1,1% (βλέπε πηγή άρθρου).
Σε ό,τι αφορά τα private label προϊόντα, κινούνται περαιτέρω πτωτικά, καταγράφοντας μείωση μεριδίου 1,1% (βλέπε πηγή άρθρου).
ΙΣΧΥΡΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΙΑ ΤΑ HYPERMARKETS
Εξετάζοντας τέλος τα επιμέρους κανάλια πώλησης, ανάλογα με την επιφάνεια των καταστημάτων, τα υπερμάρκετ συνεχίζουν να καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη, ενώ τη μικρότερη άνοδο πωλήσεων καταγράφουν τα μεσαία σούπερ μάρκετ, από 400 έως και 1.000 τ.μ. (βλέπε πηγή άρθρου).
Εξετάζοντας τέλος τα επιμέρους κανάλια πώλησης, ανάλογα με την επιφάνεια των καταστημάτων, τα υπερμάρκετ συνεχίζουν να καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη, ενώ τη μικρότερη άνοδο πωλήσεων καταγράφουν τα μεσαία σούπερ μάρκετ, από 400 έως και 1.000 τ.μ. (βλέπε πηγή άρθρου).
Πηγή: http://www.fnbdaily.com Τεύχος #662