Tο 14ο Ε-Business Forum, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, επικεντρώθηκε φέτος στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό που βιώνουμε τόσο σε ατομικό όσο και σε επίπεδο επιχειρήσεων, στο αναμενόμενο Transforming Behavior των Ελλήνων και στο Digital Disruption.
Το συνέδριο χαιρέτισαν η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Έφη Πρεσβεία, ο Γιάννης Γεωργιάδης, μέλος ΔΣ του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.E.CA), η Γιώτα Παπαρίδου, Α’ Εκτελεστική Αντιπρόεδρος του ΣΕΠΕ, ο Γιάννης Κώτσης – Γιανναράκης, Γενικός Διευθυντής ΣΕΚΕΕ και ο Πρόεδρος της Δ.Ε. του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ Γιώργος Νασούλης.
Το συνέδριο χαιρέτισαν η πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής, Έφη Πρεσβεία, ο Γιάννης Γεωργιάδης, μέλος ΔΣ του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.E.CA), η Γιώτα Παπαρίδου, Α’ Εκτελεστική Αντιπρόεδρος του ΣΕΠΕ, ο Γιάννης Κώτσης – Γιανναράκης, Γενικός Διευθυντής ΣΕΚΕΕ και ο Πρόεδρος της Δ.Ε. του Ελληνικού Ινστιτούτου Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΕΙΠ) της ΕΕΔΕ Γιώργος Νασούλης.
Στην πρώτη ενότητα του συνεδρίου με θέμα “Keynote Speakers in Sectorial Transformation”, εκπρόσωποι του top-management των επιχειρήσεων ανέλυσαν την αναγκαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού για την βιωσιμότητα των ελληνικών επιχειρήσεων. Οι επιχειρήσεις πάντα μετασχημάτιζαν τις λειτουργίες τους για να επιβιώσουν, πλέον όμως με την εξέλιξη της τεχνολογίας αναφερόμαστε ολοένα και πιο έντονα σε αυτό το φαινόμενο.
Στην δεύτερη ενότητα με θέμα “Implementing Transformation Projects”, διευθυντές συγκεκριμένων λειτουργιών, ανέλυσαν τον τρόπο που υλοποιούν έργα ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις τους, ενδεικτικά trends digital tranformation και τους τρόπους αντιμετώπισης των σχετικών προκλήσεων.
Στην τρίτη ενότητα με θέμα “Digital Disruption”, νέοι επιχειρηματίες ανέλυσαν τον τρόπο με τον οποίο πέτυχαν τη δημιουργία νέων καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων, που έφεραν σημαντικές αλλαγές στους κλάδους τους καθώς και την σπουδαιότητα του ψηφιακού μετασχηματισμού στη δημιουργία νέων μοντέλων αγορών και μεταφορών.
Στην τέταρτη ενότητα με θέμα “Transforming Behavior” παρουσιάστηκαν αποτελέσματα ερευνών για την επιρροή του digital transformation στους Έλληνες καταναλωτές και στους CIO των επιχειρήσεων. Τα ποσοστά έδειξαν ότι οι καταναλωτές είναι περισσότερο engaged με την τεχνολογία σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές και επιζητούν πλέον omnichannel εμπειρίες στις αγορές τους, καθώς αγοράζουν περισσότερο με το συναίσθημα και λιγότερο με την λογική.
Στην πέμπτη και τελευταία ενότητα του συνεδρίου, με θέμα “Νέα εποχή στις digital τεχνολογίες”, στελέχη επιχειρήσεων ανέλυσαν τις ταχύτατα αναπτυσσόμενες νέες digital τεχνολογίες και τάσεις και τον τρόπο που επηρεάζουν το επιχειρείν. Τονίστηκε επίσης η αναγκαιότητα για ψηφιακή ασφάλεια και παρουσιάστηκαν τα βήματα που απαιτούνται προκειμένου να δημιουργηθεί ένα πραγματικά ασφαλές περιβάλλον.