
ΧΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΔΙΟ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Σε ό,τι αφορά τους προμηθευτές, εάν συγκρίνει κανείς το σύνολο της ανόδου του τζίρου των FMCGs, με το τζίρο των πέντε μεγαλύτερων προμηθευτών του ελληνικού λιανεμπορίου, η μεταβολή του οποίου είναι μεγαλύτερη, αυτό που προκύπτει είναι ότι στο σύνολό τους χάνουν μερίδιο στην αγορά. Οι Top 5 παίκτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, είναι εκείνοι που δέχονται ταυτόχρονα σημαντικές πιέσεις για προσφορές. Σε ό,τι αφορά τους επόμενους πέντε μεγαλύτερους (κατάταξη 6-10) προμηθευτές της ελληνικής αγοράς, κινούνται στα επίπεδα αύξησης του συνόλου των FMCGs, παρουσιάζοντας καλύτερη εικόνα σε σχέση με τους πέντε πρώτους, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις.
Σε ό,τι αφορά τους προμηθευτές, εάν συγκρίνει κανείς το σύνολο της ανόδου του τζίρου των FMCGs, με το τζίρο των πέντε μεγαλύτερων προμηθευτών του ελληνικού λιανεμπορίου, η μεταβολή του οποίου είναι μεγαλύτερη, αυτό που προκύπτει είναι ότι στο σύνολό τους χάνουν μερίδιο στην αγορά. Οι Top 5 παίκτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, είναι εκείνοι που δέχονται ταυτόχρονα σημαντικές πιέσεις για προσφορές. Σε ό,τι αφορά τους επόμενους πέντε μεγαλύτερους (κατάταξη 6-10) προμηθευτές της ελληνικής αγοράς, κινούνται στα επίπεδα αύξησης του συνόλου των FMCGs, παρουσιάζοντας καλύτερη εικόνα σε σχέση με τους πέντε πρώτους, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις.
Περισσότερα: FnBDaily Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018, ΤΕΥΧΟΣ #688
Πηγή: www.fnbdaily.com
Πηγή: www.fnbdaily.com