Στην καταναλωτική συμπεριφορά της Generation Z εστιάζει η αμερικανική αγορά τροφίμων, μετά τη μελέτη των συνηθειών των Millennials. Σύμφωνα με έρευνα της Packaged Facts, τα μέλη αυτής της γενιάς, που είναι γεννημένα από το 1995 μέχρι το 2010:


• Είναι συνηθέστερο να καταφεύγουν σε snacks μεταξύ των κύριων γευμάτων  

• Παρασκευάζουν γρήγορα και εύκολα γεύματα

• Καταναλώνουν γεύματα, που ετοιμάζονται στο φούρνο μικροκυμάτων 

• Προτιμούν κατεψυγμένα sandwich και είδη πρωινού.

• Έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιλέξουν κατεψυγμένα και συσκευασμένα προϊόντα για δείπνο

 


ΠΩΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Όπως εξηγεί ο David Sprinkle, επικεφαλής της έρευνας, το γεγονός ότι βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση και είναι πρόθυμα να δουλεύουν και να διασκεδάζουν πολλές ώρες την ημέρα, κάνει τα άτομα αυτής της ηλικιακής κατηγορίας πιο "ευάλωτα" στις στρατηγικές marketing για προψημένα γεύματα, συσκευασμένες σούπες, πατατάκια, συσκευασμένες σαλάτες κι επιδόρπια.

Οι προτιμήσεις της συγκεκριμένης γενιάς έχουν στρέψει τη βιομηχανία στην τάση των προπαρασκευασμένων, την ίδια ώρα όμως δίνουν έμφαση σε βιολογικά, φυτικά και free-from προϊόντα, καθώς τα μέλη της έχουν περισσότερες πιθανότητες να αποκτήσουν χορτοφαγικές ή vegan διατροφικές συνήθειες.

 

FnB Daily Τεύχος 729

Πηγή: www.fnbdaily.com