Μια μεγάλη έρευνα, που έγινε σε ΗΠΑ, Κίνα και άλλες χώρες, έδωσε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα για το τι ακριβώς χρειάζονται οι ασθενείς και κυρίως τι απαιτούν από το φαρμακείο του μέλλοντος. Πάνω σε αυτές τις ανάγκες δομήθηκαν και οι στρατηγικές επιβίωσης που θα πρέπει να υιοθετήσουν τα φαρμακεία προκειμένου να επιβιώσουν.
Ο Phil Francis, GSK CH Commercial Excellence Director, Pharmacy Capability, Europe & Americas, μιλώντας σε πρόσφατο συνέδριο του ΠΕΙ.ΦΑ.ΣΥΝ., αναφέρθηκε σε αυτές τις στρατηγικές:
• Ευκολία αγορών
• Iκανότητες του φαρμακοποιού
• Το φαρμακείο ως πρώτη στάση
• Αυτοπαρακολούθηση
• Προγράμματα ανταμοιβών
• Εκστρατείες ενημέρωσης
• Iκανότητες του φαρμακοποιού
• Το φαρμακείο ως πρώτη στάση
• Αυτοπαρακολούθηση
• Προγράμματα ανταμοιβών
• Εκστρατείες ενημέρωσης
Διαβάστε περισσότερα: https://bit.ly/2FPmSxa
Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος #171