Οι εκτεταμμένες απαγορεύσεις στη χρήση πλαστικού και η αυξημένη αναφορά των media και των αρμόδιων αρχών στις περιβαλλοντικές επιπτώσεις, οδήγησαν την
παγκόσμια βιομηχανία F&B στην αναθεώρηση των στόχων βιωσιμότητας των επιχειρήσεων και συγκεκριμένα στην αλλαγή πλάνου για τις συσκευασίες.
Σύμφωνα με έρευνα, που εκπόνησε η Innova Market Insights, την τελευταία τετραετία καταγράφηκε ισχυρή ετήσια ανάπτυξη στα λανσαρίσματα τροφίμων και ποτών με περιβαλλοντικό αποτύπωμα σχετικό με τη συσκευασία, με την κούρσα να οδηγεί η βιομηχανία της Λατινικής Αμερικής.
Στη δυναμική αυτών των κατηγοριών συνέβαλε και η χρήση χάρτινης συσκευασίας, ενώ σε επίπεδο διετίας αυξήθηκε θεαματικά η κυκλοφορία προϊόντων με επανασφραγιζόμενη συσκευασία.
ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 2019
Η έρευνα εκτιμά ως κορυφαίες τάσεις στη συσκευασία, στις οποίες θα στραφούν οι βιομηχανίες τροφίμων και ποτών φέτος, τις εξής:
• Ανακυκλώσιμο από το σχεδιασμό: Σαφέστερη επισήμανση, τυποποιημένη συσκευασία
• Έτοιμο προς χρήση για e-commerce
• Φιλικό προς το περιβάλλον
• Βολική και καινοτόμα συσκευασία
• Φουτουριστικά στοιχεία και επένδυση στην τεχνολογία: Χρήση τεχνολογιών blockchain και κώδικες QR
• Μικρότερες και λιγότερο ογκώδεις συσκευασίες
• Βιοδιασπώμενο πλαστικό, από φυτικά έλαια και απόβλητα από τον αγροδιατροφικό τομέα
• Προσωποποιημένες συσκευασίες
FnB Daily Τεύχος 783
Πηγή: www.fnbdaily.com