Στο +4,5% τα Τρόφιμα & Ποτά
 
Θετικά κινήθηκε σε όρους αξίας, η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου το πρώτο πεντάμηνο του 2019. Συγκεκριμένα, με βάση στοιχεία της Nielsen για το διάστημα έως 2 Ιουνίου, η συνολική αγορά παρουσιάζει ανάπτυξη 5,5%, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους καταγράφουν μεν θετικό πρόσημο, αλλά πιο μετριοπαθή άνοδο, της τάξης του 3,8%.
 
Τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, που αντιστοιχεί σε ποσοστό 10,5% παρουσιάζουν τα Φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα. 
 
Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar - που αφορά, μεταξύ άλλων, τις κατηγορίες της ένδυσης, των ηλεκτρικών συσκευών, των βιβλίων, των εργαλείων, των είδων κήπου, των ειδών αυτοκινήτου και του οικιακού εξοπλισμού - αναπτύσσεται επίσης κατά 5,9%.
 
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων,  η κατηγορία των Τροφίμων και Ποτών καταγράφει άνοδο 4,5%, ενώ  οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης, καθώς και στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά 1,1% και 1,8% αντίστοιχα.
 
Σημειώνεται ότι οι μετρήσεις αφορούν καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη.
  
 
FOODReporter Τεύχος 81
Πηγή: www.boussias.com