Οι millennials αποτελούν τη γενιά των καταναλωτών, που παίζουν ρόλο-κλειδί στη διαμόρφωση των τάσεων για τη βιομηχανία των μη αλκοολούχων ποτών τη φετινή χρονιά.
Σύμφωνα με έρευνα, που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο της California, το 36% των Αμερικανών ηλικίας 16-24 ετών, ανώτερης εκπαίδευσης, δήλωσαν ότι απέχουν από το αλκοόλ. Οι βιομηχανίες καλούνται να προσαρμοστούν σε αυτή τη μεταστροφή που παρατηρείται, όχι μόνο με το λανσάρισμα μη αλκοολούχων, αλλά και με προϊόντα που συνδέονται με την υγεία και την ευεξία.
Αυτές είναι οι κυρίαρχες τάσεις στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών για φέτος σύμφωνα με τη μελέτη του UCL.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ
Το τελευταίο διάστημα, η παγκόσμια αγορά έχει κατακλυστεί από νέα προϊόντα, τα οποία υπόσχονται όχι μόνο ενυδάτωση, αλλά και διάφορα οφέλη στην υγεία, όπως χαλάρωση από το stress, ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού και ομορφιά. Σε αυτό το μονοπάτι, πολυεθνικοί όμιλοι αναψυκτικών έχουν κυκλοφορήσει προϊόντα εμπλουτισμένα με βιταμίνες και κολλαγόνο.
ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΜΕ ΠΡΟΒΙΟΤΙΚΑ
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, η παγκόσμια αγορά των ποτών με προβιοτικά κινείται ανοδικά.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΟΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ
Το 2018 η κατανάλωση του αλκοόλ μειώθηκε κατά 1,5% σύμφωνα με την IWSR. Οι καταναλωτές εμφανίζονται διατεθειμένοι να μειώσουν τα οινοπνευματώδη ποτά, γεγονός που ανοίγει το δρόμο για τα αναψυκτικά και τους χυμούς. Στις αρχές του έτους, η Sparklingly Sober και η Coca-Cola κυκλοφόρησαν καινούργιους κωδικούς ανθρακούχων ποτών χωρίς αλκοόλ, που απευθύνονται σε ενήλικες.
FnB Daily Τεύχος 817
Πηγή: www.fnbdaily.com