Τα δυνατά - επώνυμα προϊόντα και οι προωθητικές ενέργειες αναδεικνύονται ως τα σημαντικότερα θέματα των αλυσίδων Super Market στη συνεργασία με τους προμηθευτές, με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας Exceed’s Mirror Super Market, που ολοκληρώθηκε τον Νοέμβριο του 2019.

ΞΕΠΕΡΝΑ ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ & ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Γιάννης Λαβδιώτης, Γενικός Διευθυντής της Exceed Consulting, η οποία διεξήγαγε την έρευνα, σχολιάζοντας τα αποτελέσματά της, αναφέρει μεταξύ άλλων ότι τα δυνατά - επώνυμα προϊόντα είναι ένα θέμα που "σκοράρει υψηλότερα ακόμη και από την κερδοφορία και την εμπορική πολιτική".

ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ

Οι αλυσίδες των Super Market ενδιαφέρονται πάρα πολύ για συνεργασίες με εταιρείες, οι οποίες θα σχεδιάζουν από κοινού προωθητικές ενέργειες, οι οποίες

• δεν θα βασίζονται καθαρά και μόνο στις μεγάλες μειώσεις της τιμής (μεγάλες προσφορές ή δωρεάν προϊόν)

• θα διαφοροποιούν την αλυσίδα

• θα ενισχύουν την πιστότητα των πελατών της σε αυτή (Store Loyalty), δημιουργώντας παράλληλα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Γι'αυτό το τρίτο σημαντικότερο θέμα των αλυσίδων Super Market, όσον αφορά στις συνεργασίες τους με τις εταιρίες-προμηθευτές, είναι οι προωθητικές ενέργειες.

ΥΨΗΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΚΕ

Δύο ακόμη θέματα, τα οποία συγκέντρωσαν υψηλότερες βαθμολογίες, είναι οι Ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τις αλυσίδες και η υποστήριξη των προμηθευτών τους στην προσπάθειά τους να αναπτύξουν, παράλληλα με το φυσικό εμπόριο

• το ηλεκτρονικό εμπόριο

• τις on-line αγορές

ΘΕΜΑΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Στην έρευνα Exceed’s Mirror αξιολογούνται, από τις μεγαλύτερες αλυσίδες Super Market της χώρας, οι σημαντικότερες Εταιρείες – Προμηθευτές στην ελληνική αγορά, σε θέματα όπως:

• Υπηρεσίες του Τμήματος Πωλήσεων των Προμηθευτών

• Κερδοφορία & Παραγωγικότητα

• Σημαντικότητα και δύναμη των προϊόντων των Προμηθευτών

• Σύγχρονα Συστήματα In-Store Marketing

• Αποτελεσματικότητα των συστημάτων τροφοδοσίας

• Logistics κλπ.

ΠΟΙΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

Η έρευνα γίνεται μέσω προσωπικών συνεντεύξεων και με τη συμμετοχή άνω των 100 στελεχών των μεγαλύτερων αλυσίδων Super Market της χώρας. Συγκεκριμένα, συμμετέχουν

• Γενικοί Διευθυντές

• Εμπορικοί Διευθυντές

• Διευθυντές Αγορών

• Αγοραστές

• Διευθυντές Οικονομικών Υπηρεσιών

• Logistics & IT Managers

• Στελέχη “1ης γραμμής” των αλυσίδων που έρχονται σε επαφή με τους προμηθευτές

 
FnB Daily, Τεύχος 917
Πηγή: www.fnbdaily.com