Αποκρυπτογραφώντας τις προτιμήσεις των καταναλωτών

Η μεταστροφή όλο και περισσότερων καταναλωτών προς τις διαδικτυακές αγορές πιέζει αφόρητα τα παραδοσιακά καταστήματα και τα εμπορικά κέντρα, που με τη σειρά τους ωθούνται να μετασχηματίσουν την εμπειρία των πελατών τους.

Αυτό επισημαίνει σε μελέτη του για το μέλλον του λιανεμπορίου το Harvard Business Review, υπογραμμίζοντας πως οι καταστηματάρχες κατανοούν πλέον πως για να επιβιώσουν πρέπει να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και στα διαδικτυακά.

«Ο κόσμος επιλέγει το Διαδίκτυο για την άνεση, την ταχύτητα και την τιμή. Θέλουν η εμπειρία τους στα καταστήματα να είναι ευχάριστη και διασκεδαστική», αναφέρει ο CIO ενός από τους μεγαλύτερους ομίλους λιανικής του κόσμου.

Μεταξύ πραγματικού και ψηφιακού κόσμου

Οι συντάκτες της έρευνας παρατηρούν πως, αν και το μέλλον του λιανεμπορίου είναι αβέβαιο, ένα πράγμα είναι σίγουρο: οι τεχνολογίες που επιτρέπουν στους καταναλωτές να μετακινούνται εύκολα μεταξύ του πραγματικού και του εικονικού κόσμου θα αποτελέσουν κλειδί. Σημειώνουν επίσης ότι ήδη κάποιες αλυσίδες λιανικής χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες που τις βοηθούν να μειώσουν το κόστος και να διαχειριστούν καλύτερα τα αποθέματά τους.

«Οι λιανέμποροι προσπαθούν να κατανοήσουν τι αρέσει στους καταναλωτές»

O Ari Lightman, διευθυντής digital media και marketing του Carnegie Mellon University, σχολιάζει ότι οι λιανέμποροι προσπαθούν «να κατανοήσουν τι αρέσει στους καταναλωτές να κάνουν όταν έρχονται στο κατάστημα». Όπως τονίζει, «οι λιανέμποροι θέλουν να μάθουν ποιος είσαι, τι κάνεις εκεί, τι σου αρέσει και τι δε σου αρέσει», καθώς αυτό τους επιτρέπει να προσφέρουν μία πιο προσαρμοσμένη στον κάθε καταναλωτή εμπειρία.

 

FOODReporter Τεύχος 199
Πηγή: www.boussias.com