Τον «ψηφιακό καταναλωτή» θέτει σε λειτουργία από σήμερα το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων, σε μία προσπάθεια να εντείνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των αλυσίδων σούπερ μάρκετ, με στόχο τη συγκράτηση των τιμών και φυσικά την καλύτερη δυνατή ενημέρωση των καταναλωτών για το τι πωλείται, πού και πόσο.
Ο «ψηφιακός καταναλωτής» θα λειτουργήσει ως μία εφαρμογή που θα κατεβάζει κάθε ενδιαφερόμενος στο κινητό του προκειμένου να αναζητεί μέσω αυτής τις τιμές και τις προσφορές όλων των βασικών αγαθών που διακινούνται από τα οργανωμένα δίκτυα.
Η εν λόγω εφαρμογή θα δίνει τη δυνατότητα στον κάθε καταναλωτή να καταγράφει και να εντοπίζει τις φτηνότερες τιμές στις οποίες πωλούνται τα αγαθά που επιθυμεί να αγοράσει και να διαμορφώσει το σχετικό καλάθι βασιζόμενος και στο συνολικό κόστος του.
Η εφαρμογή θα περιλαμβάνει τιμές για περισσότερους από 1.000 βασικούς κωδικούς καταναλωτικών αγαθών και σε αυτήν θα συμμετέχουν όλες οι μεγάλες – επώνυμες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Στις προθέσεις του υπουργείου είναι σε δεύτερο χρόνο να εμπλουτίσει και με νέους κωδικούς την εφαρμογή του «ψηφιακού καταναλωτή», ώστε να καλύψει πλήρως τις ανάγκες ενημέρωσης των καταναλωτών.
FOODReporter Τεύχος 234
Πηγή: www.boussias.com