Έτοιμα γεύματα και αλλαντικά σημειώνουν τη μεγαλύτερη άνοδο, σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρείας για την περίοδο πριν την έξαρση

 

Τα αλκοολούχα είναι οι κύριες κατηγορίες τροφίμων που υπέστησαν ύφεση, σύμφωνα με στοιχεία της The Nielsen Company για τα ελληνικά σούπερ μάρκετ και τις σουπερέτες, την εβδομάδα που έληξε την 1η Μαρτίου, σε σύγκριση με την αντίστοιχη του 2018. Η μείωση πωλήσεων στα κρασιά μάλιστα είναι διψήφια, ενώ πρώτες σε άνοδο έρχονται οι κατηγορίες των έτοιμων γευμάτων και των αλλαντικών. 

 

 

 

 

Σε ό,τι αφορά τις κατηγορίες εκτός τροφίμων, τα είδη καθαρισμού κινήθηκαν ανοδικά, αλλά εντυπωσιακό είναι ότι μειώθηκαν οι πωλήσεις στις πάνες ενηλίκων, που θεωρούνται είδος πρώτης ανάγκης.  

 

  

 

 

 

FOODReporter Τεύχος 243

Πηγή: www.boussias.com