Το ΙΕΛΚΑ πραγματοποίησε έρευνα καταναλωτών, σε δείγμα 1.050 ατόμων, την περίοδο 18 έως 19 Μαρτίου, με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του κορονοϊού στην Ελλάδα.
«Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι καταναλωτές ετοιμάζονται για μακρά περίοδο σε συνθήκες έκτακτης ανάγκης, αλλά και ότι αλλάζουν δραστικά και γρήγορα αγοραστικές συνήθειες», σημειώνει στο FnB Daily ο Λευτέρης Κιοσές, Γενικός Διευθυντής του ΙΕΛΚΑ.
«ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ»
Με τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών να έχουν προχωρήσει σε αποθεματοποίηση των αγορών τους από τα super market, ο Λευτέρης Κιοσές περιμένει «αναπλήρωση των αποθεμάτων ανά τακτά χρονικά διαστήματα» και προσθέτει πως, παρά την απαγόρευση στις μετακινήσεις, «η κίνηση στα super market δεν θα καμφθεί». Σχετικά με το αν παρατηρούνται ελλείψεις σε βασικά είδη super market, ο Λευτέρης Κιοσές είναι κατηγορηματικός: «Δεν παρατηρούνται ελλείψεις, η τροφοδοσία εξελίσσεται ομαλά και μόνο στα αντισηπτικά παρατηρείται δυστοκία κάλυψης της ζήτησης».
ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΟΝΤΙΝΑ SUPER MARKET - ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Σύμφωνα με την έρευνα, οι καταναλωτές: Στρέφονται περισσότερο σε προϊόντα ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 60% Ελέγχουν περισσότερο την προέλευση των τροφίμων σε ποσοστό 48% Προτιμούν τα κοντινότερα καταστήματα σουπερμάρκετ για τις αγορές τους σε ποσοστό 72%.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στην ερώτηση «Αν αύριο το πρωί εξαφανιζόταν ο κορονοϊός και επανερχόμασταν στις προηγούμενες συνθήκες αγοράς, θα διατηρούσατε τις παραπάνω αγοραστικές συνήθειες;» ποσοστό 46% του κοινού δηλώνει ότι συμφωνεί.
FnB Daily Τεύχος 969
Πηγή: www.fnbdaily.com