Στο +7% θα κινηθούν οι πωλήσεις των FMCG στην Ελλάδα για το 2020 όπως προκύπτει από την πρόβλεψη της IRI.
Ταυτόχρονα, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της IRI στην Ελλάδα στο πλαίσιο παρουσίασης στο Food Retail CEO Forum, με βάση την πρόβλεψη για το 2021 τα FMCG αναμένεται να καταγράψουν αρνητική τάση κινούμενα με -5,8%.
Eξετάζοντας την πορεία των σούπερ μάρκετ σε αξία για το χρονικό διάστημα έως και τις 30 Αυγούστου, όπως φαίνεται στον πίνακα η πορεία της αγοράς είναι ανοδική στο σύνολό της κατά 9,8%. Σε ό,τι αφορά την εβδομάδα που ολοκληρώθηκε στις 30 Αυγούστου η πορεία της αγοράς εμφάνισε έντονα σημάδια διόρθωσης, κινούμενη ανοδικά με μόλις 0,8% σε αξία.
Υψηλές πτήσεις για τα hypermarkets
Tην ίδια στιγμή υψηλές πτήσεις πραγματοποιούν τα hypermarkets, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, ενώ η Ελλάδα κινείται πολύ χαμηλά στον τομέα του convenience σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων.
Υψηλότερη ανάπτυξη σε ποτά και αλκοολούχα
Σε κατηγορίες προϊόντων η Ελλάδα, με εξαίρεση τις βρεφικές τροφές, σκοράρει αρκετά ψηλά σε σύγκριση με άλλες χώρες της Ευρώπης, εξετάζοντας το χρονικό διάστημα από τις 26 Ιουλίου έως και τις 2 Αυγούστου σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Ταυτόχρονα, τα ποτά αλλά και τα αλκοολούχα ποτά καταγράφουν την μεγαλύτερη άνοδο στην ίδια περίοδο. Στα στοιχεία παρατίθενται και δεδομένα από άλλες χώρες, στις οποίες δραστηριοποιείται η IRI όπως η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Γερμανία, η Ολλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Διαβάστε περισσότερα: FOODReporter Τεύχος 350
Πηγή: www.boussias.com