Σχεδόν μια στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις απέκτησε e-shop από την έναρξη της πανδημίας μέχρι σήμερα.
Παρά το γεγονός ότι το ποσοστό (6%) δεν είναι μεγάλο, παραμένει, ωστόσο, ενδεικτικό ότι το ελληνικό εμπόριο καταβάλλει μεγάλη προσπάθεια να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Οι εμπορικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα ενεργοποιούν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία, για να διατηρήσουν μια επιχειρηματική κανονικότητα, με ένα 12% να απαντά ότι "από την έναρξη της υγειονομικής κρίσης, άρχισε να κάνει πωλήσεις μέσω Facebook και άλλων Social Media".
Σύμφωνα με όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, ο κύκλος εργασιών του eCommerce στην Ελλάδα θα διπλασιαστεί το 2020, φθάνοντας τα 15 δις ευρώ. Σύμφωνα με έρευνα από το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, που πραγματοποίησε σε 500 επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, επτά στις 10 εταιρείες απαντούν ότι "η πανδημία τις ώθησε να επενδύσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό". Μάλιστα, σχεδόν 1 στις 3 (27%) απαντά ότι "αυτό έγινε σε πολύ μεγάλο βαθμό", ενώ το 47% σε μέτριο ή σε μικρό βαθμό.
Αύξηση στις online πωλήσεις
Οι εμπορικές επιχειρήσεις της χώρας, οι οποίες από το ξέσπασμα της πανδημίας επένδυσαν στο online κανάλι, δείχνουν να επιβεβαιώνονται για την επιλογή τους. Σχεδόν έξι στις 10 (59%) επιχειρήσεις που έχουν τη δυνατότητα διάθεσης των προϊόντων τους εκτός φυσικού καταστήματος, κατέγραψαν αύξηση των πωλήσεων τους σε σχέση με πέρυσι. Από αυτές τις επιχειρήσεις, το μεγαλύτερο ποσοστό σημείωσε ήπια αύξηση των πωλήσεων.
Το γεγονός αυτό είναι ενδεικτικό των πιέσεων που ασκούνται στα εισοδήματα εν μέσω της πανδημίας και της οικονομικής ύφεσης. Συνολικά, πάντως, 3 στα 4 (74%) καταστήματα είδαν την online επισκεψιμότητά τους να αυξάνεται σε σχέση με το 2019. Εντούτοις από αυτές, μόνο το 11% καταγράφει ισχυρή άνοδο.
Διαβάστε περισσότερα: E-Commerce News 17/12/2020
Πηγή: Social Media Life