Τέσσερις παράμετροι- «κλειδιά»
Τα virtual events είναι προς το παρόν η μοναδική επιλογή των εταιρειών προκειμένου να συνεχίσουν τις δραστηριότητές τους και να έχουν έσοδα. Με το πέρασμα του χρόνου η συγκεκριμένη αγορά ωριμάζει όλο και περισσότερο και οργανώνεται καλύτερα επιτυγχάνοντας τους στόχους της. Η νέα πραγματικότητα που δημιούργησε η πανδημία οδήγησε τις εταιρείες στο να εξετάζουν πλέον διαφορετικά τα virtual events. Αυτό επιβεβαιώνεται μέσα από τις δηλώσεις της Carina Bauer, Διευθύνουσας Συμβούλου της IMEX, μιας μεγάλης εμπορικής έκθεσης. Μια μέρα μετά την ανακοίνωση της ακύρωσης της επερχόμενης διοργάνωσης του Μαΐου στη Φρανκφούρτη, η Bauer έκανε λόγο για μια αλλαγή στην εικονική εμπειρία - επικεντρωμένη στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Η Bauer εστίασε στη δύσκολη θέση που βρίσκονται πολλές μεγάλες εταιρείες σχεδιασμού εκδηλώσεων. Τα virtual events αποδείχθηκαν σανίδα σωτηρίας για να κρατήσουν ζωντανά τα brands στους πιο καταστροφικούς μήνες που έχει βιώσει ποτέ η βιομηχανία εκδηλώσεων, αλλά καθώς η κρίση εξελίσσεται, προκύπτουν νέες ανάγκες. Αυτές οι δυναμικές καθιστούν επιτακτική και πιο πολύπλοκη μια νέα στροφή των virtual events.
Events με εισιτήριο
Η ιδέα ότι οι εταιρείες μπορούν να συνεχίσουν να προσφέρουν δωρεάν virtual events δεν είναι ρεαλιστική καθώς λίγα κατάφεραν να προσελκύσουν αρκετό κοινό ώστε να «τρέξουν» μόνο με χορηγία. Η πραγματικότητα των επόμενων μηνών καθιστά αναγκαία την καταβολή τιμήματος για τη συμμετοχή ώστε να μπορέσουν να επιβιώσουν οι διοργανωτές.
Διαβάστε περισσότερα: Hotel & Restaurant Τεύχος #0535
Πηγή: www.boussias.com