Δωρεάν παράδοση προϊόντων όταν αγοράζει online, ποιότητα φρέσκων προϊόντων, ταχύτητα παράδοσης και τιμές, οι βασικοί παράγοντες επιλογής ηλεκτρονικού καταστήματος σούπερ μάρκετ.
Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), στο πλαίσιο κυλιόμενης έρευνας καταναλωτών που πραγματοποιεί, με δείγμα 850 ατόμων (συλλογή τέλος 2020) με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού Covid-19 στην Ελλάδα, κατέγραψε ενδιαφέρουσες απόψεις των καταναλωτών σε σχέση με τις ηλεκτρονικές αγορών προϊόντων σούπερ μάρκετ.
Άλλωστε, οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει το 2020, σύμφωνα με την Convert Group, τα 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή ήταν υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες είχαν διαμορφωθεί στα 46,7 εκατ. ευρώ. Η συνολική αξία της online αγοράς είναι σημαντικά μεγαλύτερη, αν λάβουμε υπόψη τα συνοικιακά καταστήματα κ.λπ. Παράλληλα, ή έρευνα καταναλωτών του ΙΕΛΚΑ καταγράφει ότι το κοινό που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη σούπερ μάρκετ online, έχει φτάσει πλέον στο 25% έναντι ενός πολύ μικρού ποσοστού 1-2% το 2019 (σχήμα 1). Επίσης, 4 στους 10 χρήστες διαδικτύου παραγγέλνουν online στην κατηγορία fooddelivery, η οποία έχει ξεπεράσει συνολικά ως αγορά τα 500 εκατ. ευρώ το 2020.
Διαβάστε περισσότερα: RetailToday Τεύχος #3873