Σύμφωνα με έρευνα της NielsenIQ, 79% των Ελλήνων αγοραστών που επηρεάστηκαν από τον Covid-19, μόλις πρόσφατα στράφηκαν στο ηλεκτρονικό εμπόριο (E-Commerce) και τώρα χρησιμοποιούν το κανάλι αυτό έως και 2-3 φορές πιο συχνά από αυτούς που δεν έχουν επηρεαστεί από την πανδημία.

Η συνεχιζόμενη υγειονομική κρίση παραμένει μια από τις βασικές δυνάμεις πίσω από την ταχεία ανάπτυξη του E-Commerce, αλλά για να ενισχύσουμε αυτήν την επιτυχία στη μετά Covid-19 εποχή, είναι πιο σημαντικό από ποτέ να είμαστε ένα βήμα μπροστά και να κατανοήσουμε πώς ακριβώς αγοράζουν οι καταναλωτές στο Διαδίκτυο, τι τους φέρνει εκεί και πώς οι τρέχουσες τάσεις διαμορφώνουν την αγορά τού αύριο. Η NielsenIQ διενήργησε έρευνα ανάμεσα σε 850 Έλληνες διαδικτυακούς αγοραστές, για να απαντήσει σε αυτές και σε άλλες ερωτήσεις.

Σούπερ χρήστες του E-Commerce Στην Ελλάδα, περίπου 7 στους 10 διαδικτυακούς καταναλωτές, ένα ποσοστό 68%, επηρεάστηκαν κατά κάποιο τρόπο από την πανδημία, με αποτέλεσμα σε διαφορετικά επίπεδα τη μείωση του εισοδήματός τους ή την αντιμετώπιση ζητημάτων υγείας για αυτούς, τις οικογένειες ή τους φίλους τους.

Διαβάστε περισσότερα: RetailToday Τεύχος #3885

Πηγή: Direction Business Network / RetailToday