Νέα εργαλεία που βελτιώνουν την επικοινωνία επιχειρήσεων με τους πελάτες ανακοίνωσε το Facebook στο διαδικτυακό συνέδριο F8. Δυνατότητα αυτοματοποιημένων μηνυμάτων στο Instagram: το Facebook ανακοίνωσε ότι μπορούν πλέον να αυτοματοποιήσουν και να διαχειριστούν την άμεση επικοινωνία με τους πελάτες τουςμέσω Instagram. Για παράδειγμα, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να  δημιουργήσουν αυτόματες απαντήσεις για κοινές ερωτήσεις ή αιτήματα καταναλωτών, όπως “Ποια είναι η πολιτική επιστροφής σας;” ή “Παρακολουθήστε την παραγγελία μου” πριν ξεκινήσει μια συνομιλία με έναν εκπρόσωπο της εταιρείας. Αυτοί οι τύποι εργαλείων υπάρχουν για τις επιχειρήσεις στο WhatsApp και Messenger, αλλά τώρα, επεκτείνονται και στο Instagram.

Νέες επιλογές στο WhatsApp: όσον αφορά στο WhatsApp, το Facebook ανακοίνωσε ότι οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να στέλνουν μηνύματα σε μορφή λίστας, που θα περιλαμβάνουν έως και 10 επιλογές (πχ προϊόντα), ενώ η πλατφόρμα θα ενεργοποιήσει και “κουμπιά απάντησης” τα οποία θα επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέξουν έτοιμες απαντήσεις κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας τους με μια επιχείρηση. Επίσης, το Facebook ανακοίνωσε ταχύτερη ενσωμάτωση για το WhatsApp Business API, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις που εγγράφονται στην πλατφόρμα να μπορούν να ξεκινήσουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους σε λίγα λεπτά. Μέχρι τώρα η διαδικασία έπαιρνε εβδομάδες   

 

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.

Πηγή: Smart Press / E-Commerce News