Σε έρευνα που πραγματοποίησε τον Μάιο του τρέχοντος έτους το ΙΕΛΚΑ, μαζί με την εταιρεία, Convert Group, σε δείγμα 850 ατόμων, προέκυψε ότι η αλυσίδα Σκλαβενίτης αποτελεί την πρώτη επιλογή στα φυσικά καταστήματα, με ποσοστό 72%, ενώ στο online, την πρωτιά έχει η ΑΒ Βασιλόπουλος, με 44% (χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι συνεργασίες με third party deliveries). Ακολουθούν τα Lidl και τα My Market, με ποσοστό μεταξύ 35-40%, σε ό,τι αφορά τις επιλογές σε φυσικά καταστήματα, με το Lidl να μην διαθέτει online και τα My Market να εμφανίζουν ένα ποσοστό πέριξ του 20% στο online. Χαμηλότερο μερίδιο στις καταναλωτικές προτιμήσεις έχουν Κρητικός και Market In, με τον Γαλαξία να ακολουθεί με ποσοστό μεταξύ 10-15% και χωρίς να έχει online. Τέλος το e-fresh – που δεν έχει φυσικό κατάστημα – αποτελεί επιλογή στο online για άνω του 15% του καταναλωτικού κοινού.  

Πιο αναγνωρίσιμη η ΑΒ

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά το online κομμάτι, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος εμφανίζεται ως ο πιο αναγνωρίσιμος παίκτης, με το 81% των καταναλωτών να αναγνωρίζει το e-shop του, ποσοστό που φτάνει το 84% αν προστεθούν οι καταναλωτές που το αναγνωρίζουν μόνο μέσω της συνεργασίας του με το delivery. gr.

Ο Σκλαβενίτης είναι ο δεύτερος πιο αναγνωρίσιμος retailer, παρά την πρόσφατη είσοδό του σε αυτό το κανάλι, καθώς το 64% του καταναλωτικού κοινού αναγνωρίζει το e-shop του, ποσοστό που αγγίζει το 82%, αν συνυπολογιστούν οι καταναλωτές που το αναγνωρίζουν μέσω της συνεργασίας της αλυσίδας με το efood.gr.   

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1277
Πηγή: www.fnbdaily.com