Με υψηλά διψήφια ποσοστά – που φθάνουν ακόμη και το 20% - κινείται η αγορά της μπύρας στη χώρα μας από τον Μάιο μέχρι σήμερα, από τη στιγμή δηλαδή που ουσιαστικά βγήκαμε από το παρατεταμένο δεύτερο lockdown λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Στελέχη εταιρειών του κλάδου υπογραμμίζουν τη μεγάλη διαφορά που υπάρχει, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, τόσο σε ό,τι αφορά την κατανάλωση της μπύρας, όσο και την ψυχολογία του κόσμου.
Οι βασικοί παράγοντες
Αναφορικά με τους βασικούς παράγοντες που έχουν οδηγήσει στην ανάκαμψη του κλάδου, σημειώνουν:
Το άνοιγμα της κρύας αγοράς του καναλιού HoReCa, από το ξεκίνημα του περασμένου Μαίου αποτυπώθηκε αμέσως στις πωλήσεις του κλάδου, οι οποίες ενισχύθηκαν σε πολύ υψηλό ποσοστό, συγκριτικά με πέρυσι. Αυτό αποδίδεται στο γεγονός ότι, οι επιχειρήσεις της εστίασης-φιλοξενίας ήταν κλειστές για πολύ μεγάλο διάστημα, οπότε δεν είχαν stock σε προϊόντα και έπρεπε να προβούν σε μεγάλες παραγγελίες.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1277
Πηγή: www.fnbdaily.com