Η κυκλοφορία brands ποτών χωρίς ή με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ (no/low) κατά τη διάρκεια των lockdowns στόχευσε επιτυχώς στην κατανάλωση στο σπίτι, ενώ η αυξανόμενη παρουσία τους στα κανάλια direct-to-consumer (D2C) και e-commerce αναμένεται να συνεχιστεί και μετά την πανδημία. Ωστόσο οι ιδιοκτήτες brands αναμένεται πλέον να επικεντρωθούν όλο και περισσότερο στην επαναλειτουργία των χώρων εστίασης.
Σύμφωνα με την IWSR, το 2020 και το 2021, ο κλάδος γνώρισε έκρηξη στην εμφάνιση νέων brands no/low προϊόντων από επώνυμες μάρκες οινοπνευματωδών ποτών, συμπεριλαμβανομένων των Gordon's, Ballantine's και Sipsmith, καθώς και επεκτάσεις από RTD προϊόντα, στοχεύοντας στην εκθετική αύξηση των περιπτώσεων κατανάλωσης αλκοόλ σε εξωτερικούς χώρους.
“Εκδημοκρατισμός” ευκαιριών
Το επιβεβλημένο κλείσιμο και οι περιορισμοί οδήγησαν επίσης, σε έναν “εκδημοκρατισμό” των ευκαιριών, καθώς μεγάλες και μικρές μάρκες χρησιμοποίησαν τις ίδιες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και ψηφιακές στρατηγικές για να στοχεύσουν καταναλωτές και να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες και δεδομένα για τους πελάτες τους. Οι μικρότερες μάρκες μπόρεσαν μάλιστα, να απολαύσουν το πλεονέκτημα ότι, αντιδρούν πιο γρήγορα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1333
Πηγή: www.fnbdaily.com