Καθώς η περίοδος των διακοπών πλησιάζει και οι εκτεταμένες προκλήσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού εξακολουθούν να επηρεάζουν όλους τους κλάδους της οικονομίας, η IRI παρακολουθεί μια ποικιλία ειδών που σχετίζεται με τις διακοπές, για να μετρήσει τη διαθεσιμότητα, τη ζήτηση, την τιμή και την προώθησή τους για τo Thanksgiving και τα Χριστούγεννα, τις δύο γιορτές που οδηγούν στη μεγαλύτερη αύξηση των πωλήσεων στις ΗΠΑ.

Εισόδημα και ηλικία οι βασικές παράμετροι

“Περισσότερο από ποτέ άλλοτε, οι καταναλωτές προγραμματίζουν το Thanksgiving, κάνοντας νωρίς τις αγορές τους για τα βασικά είδη, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων κατά 4% σε ολόκληρη την κατηγορία των προϊόντων για την εβδομάδα που λήγει στις 31 Οκτωβρίου 2021”, δήλωσε ο Dr. Krishnakumar S. Davey, President, Client Engagement της IRI. “Τα τελευταία στοιχεία δείχνουν επίσης, ότι, οι συνήθειες των καταναλωτών διαφέρουν σημαντικά μεταξύ των διαφορετικών δημογραφικών χαρακτηριστικών, κυρίως μεταξύ των ηλικιακών ομάδων και των επιπέδων εισοδήματος των νοικοκυριών. Τα ξεχωριστά πρότυπα συμπεριφοράς κάθε δημογραφικής ομάδας αγοραστών προσφέρουν σημαντικές πληροφορίες για τους παραγωγούς και τους έμπορους, καθώς βελτιστοποιούν τις στρατηγικές διαφήμισης και προώθησης τις τελευταίες εβδομάδες πριν από το Thanksgiving”. Τα είδη που εξετάζονται περιλαμβάνουν τις 25 κορυφαίες κατηγορίες ειδών supermarket που σχετίζονται με το Thanksgiving, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 81% της αύξησης των πωλήσεων, κατά $2,2 δισ., που παρατηρείται συνήθως, κατά τις τέσσερις εβδομάδες πριν από τις γιορτές. Οι πληροφορίες που συγκεντρώνονται από αυτή την πρωτοβουλία επιτρέπουν στους έμπορους και τους παραγωγούς να λαμβάνουν καλύτερες αποφάσεις σχετικά με την εμπορική προώθηση, των προϊόντων τους.

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1346
Πηγή: www.fnbdaily.com