Η KeHE Foods, εταιρεία διανομής τροφίμων, παρουσίασε την Δευτέρα, τα 10 macro-trends του κλάδου λιανικού εμπορίου τροφίμων για το 2022, με βάση τις εξελίξεις του περασμένου έτους, καθώς και τις παρατηρήσεις της γύρω από την καινοτομία των προϊόντων, τις τάσεις των καταναλωτών και τις αλλαγές στον κλάδο.
Οι τάσεις περιλαμβάνουν συνεχείς μετατοπίσεις προς τα τρόφιμα φυτικής προέλευσης, τα πιο λειτουργικά, βιώσιμα και τοπικά τρόφιμα, καθώς και τα τρόφιμα από την αφρικανική και μεσογειακή κουζίνα, τα μη αλκοολούχα ποτά, καθώς και τις έτοιμες λύσεις για γεύματα και snacks.
Τα 10 macro-trends, που πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι retailers το επόμενο έτος, σύμφωνα με την KeHE, είναι τα εξής:
Γευστικές περιπέτειες
“Η εξερεύνηση νέων κουζινών βρίσκεται σε άνοδο, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν να ταξιδέψουν στον κόσμο, επεκτείνoντας τους γευστικούς τους ορίζοντες με νεότερες γεύσεις, όπως το yuzu, ο ιβίσκος, το ube και το τζατζίκι. Οι νεότεροι καταναλωτές, ειδικά, εξερευνούν γεύσεις από την Αφρική και τις μεσογειακές χώρες”, δήλωσε η KeHE.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1351
Πηγή: www.fnbdaily.com