Καθώς οι τιμές των τροφίμων αυξάνονται, έρευνα που ανατέθηκε από την Ingredient Communications και διενεργήθηκε από την SurveyGoo, μεταξύ περισσότερων από 1.000 καταναλωτών σε ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο, εντοπίζει τα όρια, στα οποία οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν:

  • Οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν ένα τρόφιμο, ένα ποτό ή ένα είδος διατροφής όταν η τιμή του αυξάνεται κατά μέσο όρο κατά 40%

Κατηγορίες

Όπως αναφέρει report του FoodDive, οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να δεχτούν υψηλότερη αύξηση της τιμής για το γάλα: θα μπορούσε να αυξηθεί κατά μέσο όρο κατά 52,4%, προτού οι Αμερικανοί καταναλωτές δηλώσουν ότι θα σταματήσουν να το αγοράζουν.

Ακολουθούν άλλα βασικά προϊόντα, όπως:

  • Ψωμί (51,8%)
  • Κρέας (50,6%) 
  • Καφές (48,3%)
  •  Εμφιαλωμένο νερό (46,7%) 
  • Φρέσκα λαχανικά (47,2%)
  • Φρέσκα φρούτα (45,3%)

Οι κατηγορίες γλυκών και σνακ παρουσίασαν μεγαλύτερη ευαισθησία ως προς τις τιμές συνολικά - η σοκολάτα θα μπορούσε να αυξηθεί κατά μέσο όρο μόνο κατά 31,3% και τα πατατάκια κατά 32,8%, προτού σταματήσουν να τα αγοράζουν οι καταναλωτές στις ΗΠΑ.

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1357
Πηγή: www.fnbdaily.com