Η μεγάλη πλειονότητα των ΜMΕ ηλεκτρονικού εμπορίου έχει δει τον αριθμό των πωλήσεών της να αυξάνεται το 2021. Το 21% των εταιρειών που συμμετείχαν σε έρευνα δήλωσαν πως είχαν αύξηση πωλήσεων τουλάχιστον κατά 40%. Ωστόσο, όλοι δήλωσαν πως αντιμετώπισαν και αρκετές προκλήσεις. Η εταιρεία email και SMS marketing Sendlane προχώρησε στη σχετική έρευνα σε 150 ΜMΕ, για να αποτυπώσει την τρέχουσα εικόνα στην αγορά του e-commerce. Σύμφωνα με τη έκθεση της Sendlane, η μεγάλη πλειονότητα, σε ποσοστό 92% είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται. Το 34% είδε αύξηση πωλήσεων 10-20%, για το 21% οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά τουλάχιστον 40%, ενώ για το 33% που είχε αύξηση από 20 έως 40%.

Εκτός από την αύξηση των πωλήσεων, είναι ενδιαφέρον ότι αυξήθηκαν επίσης και τα περιθώρια κέρδους. Το 90% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα είχαν αύξηση τουλάχιστον 10% στο συνολικό τους κέρδος, ενώ οι περισσότερες εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα αναμένουν ότι οι τάσεις θα συνεχιστούν. Λόγω της αυξημένης ζήτησης, τα e-shop επενδύουν περισσότερο στα τεχνολογικά τους εργαλεία. Έως και το 85% των εμπόρων ξόδεψε περισσότερα χρήματα σε τεχνολογικές υπηρεσίες το 2021 από ό,τι το 2020. Από αυτούς, το 46% ξόδεψε τουλάχιστον 40% περισσότερο από ό,τι το προηγούμενο έτος.

Διαβάστε όλο το άρθρο εδώ.
Πηγή: Smart Press / E-Commerce News