Στο business plan που έχουν εκπονήσει η θυγατρική του ομίλου του Ν. Θ. Βαρδινογιάννη, αλλά και η μητρική Carrefour International Partnership για την επόμενη πενταετία, όπως επίσης και το concept που θα φέρει στην Ελλάδα, μιας και αυτό είναι που θα καθορίσει και την ανταγωνιστικότητά της, εστιάζεται το ενδιαφέρον στον εγχώριο κλάδο των supermarkets, μετά την επιστροφή της Carrefour στην Ελλάδα, όπως αποκάλυψε η προχθεσινή έκτακτη έκδοση του FnB Daily.
“Τα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε που ήρθε για πρώτη φορά η Carrefour στην Ελλάδα. Πλέον, το κλειδί εισόδου για κάθε νέο παίκτη δεν θα πρέπει είναι το brand name, ούτε καν οι τιμές των προϊόντων τους, αλλά το concept, με το οποίο εισέρχεται στην αγορά, καθώς αυτό είναι που θα τον διαφοροποιήσει, μιας και όλες σχεδόν οι αλυσίδες διατηρούν πάνω κάτω τα ίδια επίπεδα τιμών”, εξηγεί έμπειρος παράγοντας του κλάδου.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1369
Πηγή: www.fnbdaily.com