Πρώτη στο...μυαλό των καταναλωτών (top of mind) εξακολουθεί να έρχεται η αλυσίδα Σκλαβενίτης, η οποία παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξη, σύμφωνα με τελευταία έρευνα που πραγματοποίησε η Braincandy τον Δεκέμβριο του 2021, σε δείγμα 800 ατόμων (16-75 ετών) σε όλη την Ελλάδα. Σε αυτό το report επισημαίνεται, μεταξύ άλλων, η επιστροφή της Lidl στην 4η θέση έπειτα από 5 χρόνια και το γεγονός ότι η ΑΒ Βασιλόπουλος έχασε την...περίσταση των δείπνων (dinner occasion), με την Σκλαβενίτης να κερδίζει για πρώτη φορά την κορυφή στην κατηγορία "εορταστικό δείπνο" (festive dinner). 

Κορυφαίο κριτήριο η...ποιότητα

Στα βασικά κριτήρια, με τα οποία γίνεται η επιλογή του supermarket, το περιβάλλον ξεπέρασε την ποικιλία των προϊόντων κατά την προηγούμενη χρονιά. Με ποιο κριτήριο επιλέγουν supermarket Ποιότητα: 22,7% (-4,5 μονάδες βάσης) Τιμές: 18,9% (+1,7 μονάδες βάσης) Περιβάλλον: 15,9% (+4,2 μονάδες βάσης) Ποικιλία προϊόντων: 15,7% (+3,2 μονάδες βάσης)

 

Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1370
Πηγή: www.fnbdaily.com