Συνεχίστηκε και το 2021 η ανάπτυξη του τομέα εμφιαλωμένου νερού στα supermarkets, επιστρέφοντας στους υψηλούς ρυθμούς που μας είχε συνηθίσει στα προ πανδημίας χρόνια. Έτσι, μετά το +3,5% του 2020 και το +7,74% του 2019, η περυσινή χρονιά έκλεισε με άνοδο τζίρου κατά 9% στο οργανωμένο λιανεμπόριο που εξετάζει η IRI (δηλαδή supermarkets σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη), καθώς ανήλθε σε €81,19 εκατ.
Σημαντική ανάπτυξη σημειώθηκε και σε επίπεδο όγκου πωλήσεων, αφού αυτή διαμορφώθηκε σε 7% περίπου.
Πτώση 3,5% σε αξία και όγκους - Πιο χαμηλά τα μερίδια αγοράς
Στον αντίποδα, συνεχίστηκε η πτωτική τάση των PL εμφιαλωμένων νερών, τα οποία υπέστησαν πτώση 3,5% σε όγκους και αξία, καθώς οι καταναλωτές δείχνουν τη σαφή προτίμησή τους σε επώνυμα προϊόντα.
Διαβάστε περισσότερα: FnB Daily Τεύχος #1399
Πηγή: www.fnbdaily.com