Οριακή αύξηση 0,6% κατέγραψαν το 2021 οι συνολικές πωλήσεις των καταναλωτικών αγαθών ταχείας κυκλοφορίας (FMCG) στα ελληνικά supermarkets, με τον κλάδο προσωπικής υγιεινής και φροντίδας να καταγράφει πτώση, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο Παναγιώτης Μπορέτος, Διευθύνων Σύμβουλος της IRI, κατά την Ημερίδα της Ετήσιας Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Πανελληνίου Συνδέσμου Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ). Η αύξηση στις συνολικές πωλήσεις προήλθε σχεδόν αποκλειστικά από τα προϊόντα σταθερού barcode (+0,8%).

Συγκριτικά, το 2020 ήταν πολύ καλύτερο για τα supermarkets, έχοντας καταγράψει συνολική αύξηση 8,3% (με +9,5% στα σταθερού barcode). “Μετά από 10 χρόνια, βρισκόμαστε οριακά πιο πάνω από τα επίπεδα που είχαμε στο ξεκίνημα της κρίσης”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μπορέτος.

Διαβάστε περισσότερα: BnB Daily Τεύχος #909
Πηγή: www.bnbdaily.com